Tamales i paella!

Per dinar, a part de les sopes de les “comidas corrientes”, també mengem “tamales”, de pollastre o de porc.És un menjar típic de l’Amèrica Llatina, com una empanada feta amb farina de blat de moro i farcida de carn, i envoltada i cuita amb fulles de banana o panotxa. I per sopar…paella!! El senyor de l’Hostal on estem que és andalús i tenia un restaurant a Málaga ens l’ha preparat i ha sortit molt bona! Però la fa millor la iaia Dolors, que és la Reina de les paelles i ja somiem en menjar-ne una!!! Els papis diuen que amb un “lambrusco ben fresquet” com feiem!!! Bernat i Abril

20140118-030257.jpg

20140118-030329.jpg

20140118-030334.jpg

20140118-030339.jpg

Divercity!!!

Avui hem sigut locutors de ràdio, metges, oculistes, bombers, caixers a supermercat,pastissers, models, detectius, conductors de cotxes, pilots d’avió, grangers…i més oficis! Quin fart de treballar divertint-nos!!! Abril i Bernat20140114-173335.jpg20140114-173343.jpg20140114-173358.jpg

20140114-173437.jpg

20140114-173501.jpg

20140114-173522.jpg

20140114-173529.jpg

20140114-173538.jpg